Jumaat, 3 Februari 2012

Pinangku dengan bismillah ; )



yeay! yeay! sy rajin update lagi blog yg banyak habuk ni. shuuuuush! haha ;D
BEST tak entri saya ni. cam menarik kan ? suka la tajuk dia. awaaaaak, nah untuk awak. tapi bukan awak lagi lah. sbb awak bukan suami saya lagi ;D hehe ;D awak mesti tak marah sy, sbb awk tahu sape awak disisi saya. belum SAH lagi. wuuu ;D




pinnnn! Sambung lagi.hehe ;D saya nak kawin boleh? sume org nak bina masjid kan. mcm aku sorang lak kan. hehe. over sudah . jodoh sume dah ditentukan sejak kita dari alam roh lagi. *sape ea jodoh saya? * sape ea tulang rusuk saya? semua allah dh tetapkan ;D Allah tahu yg terbaik untuk kita.





suka pict ni :) aku suka jugak pic suami cium dahi isteri. shuweeeet habis. saat bahagia . romantikkan semua . romantikkan awak wahai calon suami ku *sape ea? HIHI.


p/s : awak kena bimbing saya . saya bidadari awak hingga ke syurga wahai bakal suamiku yg ditentukan oleh ILAHI PENCIPTA CINTA ;D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan