Sabtu, 4 Februari 2012

Kau peniru la sayang !



Assalamualaikum u'olls !

sebenarnya kan aku tak faham la dengan seorg insan yg suka tiru ENTRI-ENTRI aku ni. ada yg 100% pulak di COPYCAT oleh insaaaan yang tak bertanggungjawab. kesiaaaan-.- dekat awak yeeee ! HAHA :)

Memang kurang ajar jugak la mungkin awak ni takde rase hormat dekat orang koooot, tak pun mmg kau ni jenis mulut kurang ajar la kan.

Kalau you nak ambil tajuk entri aku, silakan. tapi pleasee lah profesional sikit otak you to eh . Mintaklah izin , paling sengkek pun kau tulis la credit by : .Ni pakai ambil je. Kalau memang you nak buat tutorial untuk put in their blog silalah buat tutorial dengan cara sendiri. That mean, ayat sendiri, gambar sendiri dan gaya sendiri bukan ambil hak orang lain tapi mengaku diri sendiri yang punya! Bak kata org, takde akai ka? HAHA


you tu dah la penah menyamar buat facebook bukan atas nama you. Nak selidik aku konoooon. tak malu eh nak jg tepi kain orang ? ke mmg hobi you ? HAHA. i dont care babyyyyyyy!


PLEASE TAKE NOTE : # Siapakah yang hari-hari stalking blog aku untuk COPY CAT itu? jangan ingat aku tak tahu yerr.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan