Isnin, 5 Disember 2011

Dinner incik awak ;D

HELLLO AND ASSALAMUALAIKUM


haha :) nape aku gelak ea. nak tahu tak sebab ape. sebenarye dinner dah lame da. sblm aku final exam lagi. tapi takde la lame sangat , bulan lepas je :D

Incik awak aku ajk dinner ni.




so,incik awak ni asyik sibuk dengan program nie sampai majlis ni berlangsung ;D sampai tidur pun lambat. cian kamu ye. haha :) tp alhamdulillah incik awak ni still care pasal sy walaupun die sibuk * perasan jee * hahha! ok ok dah! normal balik . papepun terima kasih awak.

pada satu malam tu , incik awak dan aku bincang nak pakai bj warna ape. haha *poyo! haha. aku cdgkan pink. teruk kot. dah la die tak suke wane pink. mmg kene histeria die nanti. aduhai, kelaka awak ni ;D . Sampai habis kiteorg bincg malam. actuaally aku tatau pun die nak ajak aku, aku pun biase jela. *hahha! last2 die meluahkan perasan sblm kiteorg bincg pasal baju tu. ayat yg msh tak lupe # saya bersedia kalau awak dah bersedia bersedia nak pg dinner die. haha :) *sy bersedia la wak.

last2 aku pilih wane oren, mule2 krim tapi dress tu takde saiz pulak. sedihh glerr kot. tu yg pilih oren , die pun jenuh pi cari kemeja oren , cian die. sy tahu mesti awak akan jumpe kemeja oren tu :)


ni je picha yg dapat dikongsi pada event incik awak saya yg sy syg nieyh * alhamdulillah ;D




ni meja saya, no14 *banyak makne*




aku dan kawan sekolah menengah



aku dan zarul (kawan baik incik awak dan kawan saya satu kelas mase sekolah)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan