Ahad, 8 April 2012

MIHAS ! we go ;D



hihi~ ASSALAMUALAIKUM :)
okayokay. Semalam aku pergi MIHAS. lalala~ ngan mypeeps! yuhuu! malam sblm pergi tu dah sakit kepala. haha~ tapi tetap tido lambat walaupun tgh sakit kepala.
esooooknye..lepas siap-siap aku terus pergi . my brother hantar. yeaay! syg adik kan. lalala~

Sampai je KLCC, terus pg rotiboy. beli haawaian bun sosej. fevereeet~! pastu pastu pergi makan dekat taman sambil tunggu my grouuup ;D makan atas bukit yang best tuhh~
Disebabkan MIHAS ni pasal halal food, so so kami makan jela kat sane,. try menery. ahaha;D

Yang paling aku suka ialaaaaah.. TADAAAAA!



My lovely sister yanti yg bagi. huhu~ kenapa aku suka ea? sebab sebab sy suka strwberry! Incik awak selalu bagi kita strwbrry bila dia turun dari cameron highland~ hihi ;D tu yg suka.




Ni selebriti yang tak hot yg h o t yg kami jumpe. haha ;D
Nasha aziz ngan chef floral ea? haha. aku mane tahu nama dia.



masa try laksa. haha,. aku siap gurau lagi ngan abang tu. haha ;D my classmate tgh rase. sedap tak? sedap tak? mcm sedap je tgk kan kan.




like this papan peringatan. Jgn buat kotor beb!

the endsss , akubalikbersamalasagna yang dibeli di cafe milano dengan penuh kepenatan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan