Isnin, 27 Jun 2011

321 cinta , best !




Semalam pergi Berjaya Times Square dgn kawan aku :) miskah namanya~ lagipun lama tak keluar nan dia, tue y keluar semalam. lepas pergi ipb , terus ke BTS . then lunch treats kat KFC, tak sedap kot. hahaha! aku makan tak habis :) Wee~ bila pergi KFC BTS , teringat dekat dia *rindu! selalu makan dengan dia je kat KFC BTS ~ lepas makan,hajat nak beli kasut. tapi semua kasut sekat BTS tak lawa langsung~ ulang-ulang kasut yang sama je.hadoiii ~ lepas tum pergi buy tiket wayang. aku ingat cerita bi tak best. hahaha! tp sahabat aku nak sangat tengok movie ni. aku pun join je laa~ movie start pukul 2:40 pm ~ tunggu je la dekat luar. hehehe! yes! dah "now seating" . tiket wayang dah kena koyak. hahhaa! sambil jalan nak cr room 7 , nampak poster movie "SEKALI LAGI" . YA ALLAH,handsome sangat shaheizy sam. HAHHAA! tak sabar nak tengok movie tu yang bakal di tayangkan pada 30 june 2011 :) sampai pun room bernombor 7 , sejuk sangat :) movie pun da start , enjoy je la~ ade kelaka , sedih *tahan nagis kot. hahhaa! kesimpulannya,movie ni mmg best ! tp lagi best kalau ada Shaheizy sam :) hee *peace!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan