Jumaat, 3 Februari 2012

eksideeent yg sangat best ; )

jeng jeng ! kenape entri aku mcm pelik je bunyinye? haha -.-' sebenarnya , kan kan.. aku eksiden okay,okay ;D hehe. best wuuuu. nak lagi boleh ? HAHA!





lovingline : ALLAH MASIH SAYANG NUR'AISYAH KHALIDAH BINTI FAUZI ; )



okay, aku seiyes ni. tak , mcm ni cerita dan alkisaaaah dia. aku baru balik dari kelas, i ni tumpang my kawan naik kereta dia.. nak jadi cerita , aku pun trn la dari kete.. tup! tup! argggh~ kaki aku yg comeeeeel kena pijak dgn tayar kereta beliau. OH, kaki kuuu -.-' FIRST, mmg tak nagis .. lame-lame tak boleh tahan da ni.. berjurai airmatakuuu yg tersgtlah mahal : ) hehe.



sampai je dirumah , ummi tanya kenape dgn kaki tu? aku pun citelah dekat mybeloveeeed kat rumah : )

Sekarang ummi dah bwk pg klinik. dapat mc dua hari. argh! nak pergi kuliaaaah. Nak dekaaaan lagi!


P/S : thanks incik awak sbb teman saya yg nakal ni pergi PPUM bersame-same dengan kakak dan adik saya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan